من یه مرد هستم


♥♡پسری متفاوت♥♡

من با بقیه فرق دارم

من یه مرد هستم من یه دختر باز نیستم 

من یه مرد هستم  من دنبال ناموس مردم نیستم

من یه مرد هستم من عشقم رنگ عوض نمیکند

من یه مرد هستم عشقم بوی س ک س نمیدهد

من یه مرد هستم من ابرو برنمیدارم

من یه مرد هستم من موهامو بلند نمیکنم

من یه مرد هستم قدرتم را برای نون حلال خرج میکنم

من یه مرد هستم من غیرت دارم

من یه مرد هستم من قراره سرپرست خانواده باشم

من یه مرد هستم قرار بچه بزرگ کنم 

من یه مرد هستم نه یه مذکر

من یه مرد هستم نه یه هرزه خیابونی

من یه مرد هستم بدن هیچ قیف وقپی وقمپز!

من مرد هستم نه یک نر



نظرات شما عزیزان:

aram
ساعت16:16---14 شهريور 1392
دوست داشتم ...
.
.
هم مطالبه خیلی قشنگت و هم...
.
.
مردونگیت.....
.
لینکی....
اگه دوست داشتی به منم سربزن...


NeGin
ساعت16:06---7 شهريور 1392
واقعا به تو میگن مرد!!!!!!!مواظب خودت باش!آدمایی مثل تو کمه!براوو!
پاسخ:ممنون!!!!


مهراب
ساعت3:43---30 مرداد 1392


amir
ساعت1:47---29 مرداد 1392
داداش گلم حرفات درست...
حرفات متین...
قربون دهنت...
به منم سر بزن...
منم یه مرد مثل تو...
حتما سر بزن...


E.J
ساعت1:22---29 مرداد 1392
زنده باد مردای واقعی


elik
ساعت21:30---27 مرداد 1392


محب
ساعت15:00---27 مرداد 1392
مردی نبود فتاده ای پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
سلام درود برشما به ماهم سربزن ای مردmohebdarya


raha
ساعت14:50---27 مرداد 1392
یعنی چی با همه فرق داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:با مرد هایی که زیر ابرو برمیدارن موهاشونو بلند میکنن به مژه هاشون ریمل میزنن و....


raha
ساعت14:50---27 مرداد 1392
یعنی چی با همه فرق داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هرز نوشته ی دختر روانی
ساعت3:04---27 مرداد 1392
تعداد این گونه آقایون کمه.

خیلی کم
پاسخ:کم نیست همیشه منافق تلاشش بیشتر از آدم خوبه وتلاش اونا بیشتر به چشم میاد ولی ماها خوابیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,در ساعت2:21 نیما| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ